Dobra organizacja to podstawa!

27.04.2018
Dobra organizacja to podstawa!
Aplikacje, które pomogą Ci zapanować nad chaosem

Właściwa organizacja pracy jest niezwykle istotna. Na szczęście powstało naprawdę wiele aplikacji, które w fantastyczny sposób pozwolą zapanować nad wszystkim i zaplanować organizowane wydarzenia nawet w najdrobniejszych szczegółach. Na początek prezentujemy kilka z nich i zachęcamy do skorzystania!

https://trello.com/  - aplikacja umożliwiająca kontrolę wszystkich projektów zarówno w pracy, jak i w domu. Tworzymy tablice, na których dodawajemy karty z poszczególnymi zadaniami. Możemy korzystać z nich sami lub ze współpracownikami, rodziną czy znajomymi. 
Każde z zadań można przypisać sobie lub innym osobom. Można dodawać komentarze wspólnie ze znajomymi, załączać pliki z Google Drive i Dropbox, przesyłać zdjęcia i video.

https://evernote.com/intl/pl/ - aplikacja służąca do gromadzenia różnego rodzaju informacji i ułatwiająca do nich dostęp. Można współdzielić notatki między komputerami i telefonamim, dodawać zakładki (zamiast korzystać z zarządzania zakładkami w obrębie przeglądarki można dodawać nowe strony bezpośrednio do Evernote) oraz gromadzić zdjęcia, ważne informacje, przepisy kulinarne i wiele, wiele innych!

Daria Stemplewska
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz medioznawstwa, specjalistka w zakresie komunikacji on-line, redaktorka, graficzka i koordynatorka projektów edukacyjnych. Od 2016 zajmuje się projektami łączącymi biznes i naukę. Pasjonatka zasady "dobrej roboty". W Akademii Empirium zajmuje się koordynacją prac redaktorskich.
Liczba komentarzy: 0